Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 27 oktober 2011

Vill hem

Nu känns det äntligen som Alexs infektion börjar ge sig! Crp idag 52! Troligen fortfarande för högt för att han ska kunna sova i sin egen säng inatt men det lutar verkligen mot en helg hemma! De vita stiger också och är idag 2,2. Även trombisarna har kommit igång ordentligt 288! Fortfarande vill inte de neutrofila dyka upp och det innebär att han inte haft något immunförsvar på en hel vecka! Idag mår han bra iallafall och vill hem! Christoffer kommer idag och ska ta sin influensaspruta han brukar reagera lite men vi får hoppas det går bra. Hela familjen är beordrad att ta sprutan även Alex när han har bättre värden. Förhoppningsvis slipper vi influensan iallafall! Nä nu vill vi hem hem och ha det gott några dagar. Idag kommer troligtvis slutsvaret på röntgen och huruvida Alex ska fortsätta med sina block eller om något ska ändras. Återstår att se just nu firar vi iallafall att tumören är mindre. Sanningen är ju den att jag bor på sjukhus i flera år bara cancern försvinner men hemlängtan har man ju ändå........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar