Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

söndag 23 oktober 2011

Söndagspermis!!

Fortfarande på NÄL. Har dock varit hemma på en underbar permis över dagen. När vi kom in till NÄL blev det dock lite kaotiskt, Alex tempade upp till 38.5 och hans puls var 157! Som om det inte var nog med det så fick han dessutom ont i ryggen också. Läkaren trodde på ryggskott och vi pustar ut, tur att det inte var något värre. Blododling och CRP har tagits igen så får vi se vad det visar. Alexander har fått alvedon nu och verkar må ganska gott igen. PUUH....just nu ser han på gamla avsnitt av Ronny och Ragge. Mamma blir därmed fast vid datorn istället. Imorgon ska Alex göra en njurundersökning då det i nästa blockbehandling åter är dags för det gula giftet methotrexatet. Så någon permis imorgon hinns troligtvis inte med, kanske några timmar på eftermiddagen. Vi hoppas och tror det. Denna vecka ska han också få sin influensa spruta och det ska lilleman med. Ska försöka samköra dem på barnmottagningen här på NÄL. Jag får vackert vänta med min spruta tills jag är helt frisk....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar