Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

fredag 14 oktober 2011

Hemma!!!

Nu har Alex avslutat sin tredje cellgiftskur och vi är hemma! Alexander beslutade sig för att inte sövas utan vara vaken när han fick sitt metrotrexat i ryggen och det gick hur bra som helst lustgasen gjorde susen! Eftersom Alex är en sån kämpe och aldrig klagar fick han två biobiljetter av avdelningen. Han är supernöjd! Personalen på NÄL är verkligen fantastisk både läkare sjuksköterskor och barnskötare. Idag mår Alle förvånansvärt bra lite trött men har ätit med god aptit. Nu håller vi tummarna att vi får vara hemma många dagar innan nästa infektion. Han har iallafall inte ont denna gång och det är stort bara det. Nu ska vi ha fredagsmys framför brasan och gotta oss och som Alex och jag bestämt.. ikväll finns ingen cancer!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna jag med.
    Kram .........
    Älskar dig.

    SvaraRadera