Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

onsdag 5 oktober 2011

Onsdag och fortfarande på rum 12

Idag har varit en jobbig dag vi har börjat klättra på väggarna och vill bara hem. Alexander mår bättre idag men hans värden är inte tillräckligt bra för att få komma hem. Hans neutrofila ligger idag på 0,22. Hos en frisk person ligger dessa på ca 6. Så han är såklart fortfarande väldigt infektionskänslig. Men han är på väg mot bättre värden och det är huvudsaken. Idag har jag varit hemma med Christoffer en stor del av dagen och det känns riktigt bra även om det såklart känns svårt att lämna Alexander även om det bara är för några timmar. Sedan är det lika svårt och lämna Christoffer. Synd att man inte kan klona sig.....
Jag tror att jag levt i chock tills idag för idag kom allt över mig och jag bröt fullständigt ihop. Tack och lov var jag ensam när det hände. Efter det känner jag att jag hämtat nya krafter, fattar inte var de kommer ifrån men nu är jag på gång igen. Vad har jag för val egentligen? Jag måste hålla för Alexander och Christoffers skull. Det måste jag bara...

2 kommentarer: