Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

onsdag 26 oktober 2011

I will fight cancer and I will win

Nu har vi fått ett preliminärt svar på röntgen som gjordes i förmiddags. Tumören har blivit mindre! YES! Frågan är bara om den blivit tillräckligt liten för att Östra ska fortsätta samma behandling eller om den inte är så liten som planerat och att de då väljer att byta behandling..vi vet egentligen inte så mycket mer än att den blivit mindre och det känns såklart bra! Helst hade vi väl velat att den var borta men det kanske man inte kan förutsätta efter 3 blockbehandlingar? Får se vad de säger när Östra utvärderat resultatet. Senast måndag vet vi  mer hur som helst..jag tolkar det som positivt iallafall, någon påverkan har allt gift gjort. Nu ska vi in på måndag igen och fortsätta förstöra tumören...nu ska den bort! bort från Alex! Som Alex numera har som uttryck I will fight cancer and I will win!

1 kommentar:

  1. Vilka kämpar ni är,och vad glad jag blir att tumören minskat. Många stora kramar till er alla .<3

    SvaraRadera