Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

lördag 8 oktober 2011

Kvar på NÄL

Fortfarande på rum 12 och vi blir troligtvis kvar tills cc behandlingen börjar. Alla värden är bra och de vita är nu uppe i 6! Det är bara crp som jäklas och inte vill gå ner fort nog. Igår var det 55 och idag 45! Vi har permis på dagarna iallafall. Vi har börjat bli en del av inredningen på NÄL! nu... På måndag ska nästa behandling med cellgifter börja men vi vet inte om Alex kommer vara tillräckligt bra. Det vet vi först imorgon. Nu har blåsorna gett sig och Alex börjar känna sig bättre. Maten smakar ingenting och det är svårt att övertyga han om att äta. Vi trugar med näringsshots iallafall. Som om det inte är nog med allt har Alex fått en tarminfektion också clostridium! Mer antiobiotika! När ska det ta slut? När får min pojk bara vara Alexander igen, inte Alexander med cancer...

1 kommentar: