Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

onsdag 19 oktober 2011

Fortfarande hemma!

Peppar peppar vi är fortfarande hemma! Så länge som Alexander inte har feber så kan vi hålla oss ifrån NÄL även idag! Vi börjar så smått vänja oss vid att vara hemma och det känns verkligen som vi har fått en välbehövlig paus från sjukhuset. Imorgon ska Alexander ta nya prover vi hoppas de är så bra att Alex slipper blodtransfusioner denna gång. Christoffer och Alexander har i allafall klarat sig från den förkylning vi andra haft så det känns jättebra peppar peppar igen.
Alexander mår riktigt bra och har fått aptiten tillbaka. Mamma kan känna sig lugn för en sekund!
Vi har haft en sådan där riktigt bra dag där vi egentligen inte gjort något nyttigt utan bara umgåtts med familjen ätit god mat, idag blev det pasta carbonara och alla fick i sig två portioner! Det ser jag som ett bra betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar