Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

lördag 22 oktober 2011

Noll neutrofila

Lördagsmys på sjukan tycks det bli. Ingen permis för Alle idag då crp stigit till 47! Dock mår han ganska ok trots feber lite då och då. Mest är han uttråkad. Jag har tagit mig permis från sjukan då jag inte är riktigt ok i min envetna förkylning. Men åker tillbaka ikväll. Har hunnit att klippa och tvätta hundarna vilket inte var en dag för tidigt. Har inte hunnit med sådant sedan Alex blev sjuk. Nu får vi de om Alex prover blir bättre tills imorgon så det kan bli permis. Han har fortfarande inga neutrofila så här länge har han inte legat på botten tidigare. Det märks att han är lite sliten. Hb var 85 idag så lite på gränsen att få en blodtransfusion men de avvaktar lite. Nu håller vi tummarna för att denna infektionen inte blir så långvarig så Alex kan vara hemma lite innan AA 24 blocket startar den 31 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar