Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

måndag 10 oktober 2011

Första dagen på cc blocket

Så har vi checkat in på Östra sjukhuset igen för cellgiftsbehandling. Vi har varit hemma 4 timmar och så var det dags att åka in till sjukan igen. Alexander har bra värden så de har bedömt att han kan starta sin behandling trots att han inte riktigt återhämtat sig ännu.
 Denna gång är vi isolerade på grund av den tarmbakterien han fått så det känns om möjligt ännu värre för Alex. Han får inte spela biljard eller vistas i dagrummet.
Det verkar dock som att han kommer få en del av detta blocket på NÄL och då blir det lite bättre. Han kan till och med få åka hem lite mellan behandlingarna.
Detta block är det tredje av fem och de säger att det är ett "snällare" block och att han inte kommer få några blåsor och sår i munnen. Vi hoppas och tror att de har rätt.
Håller tummarna!

1 kommentar:

  1. Jag håller också tummarna så det knakar....
    Kram......älskade ängel.

    SvaraRadera