Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

måndag 24 oktober 2011

Dessa prover!!!

Alex värden är lite bättre idag hb 102 lpk 0,93 tok 95 crp 81. Som synes inga bra värden men det går långsamt åt rätt håll. De neutrofila lyser fortfarande med sin frånvaro och det är ju dem vi väntar på. Idag har Alex gjort sin njurundesökning och det gick bra resultatet på den kommer imorgon. Lite permis blev det idag men tyvärr är jag fortfarande sjuk så jag låg o vilade mestadels av tiden. Christoffer hann bli många hårstrån kortare iallafall så nu är han nyklippt och fin! när det var dags att äta kvällsmat hemma tempade Alex upp igen och tempen stannade på 38.7 denna gång. In till NÄL igen...ett nytt crp har tagits så nu väntar vi på det provsvaret. Tänk va alla dessa provsvar styr nu för tiden. Neutrofila nere ja då är det feber och stor försiktighet som gäller men litervis av handsprit. Sedan har vi crp som avgör om rätt medicin satts in om vi får åka hem om han kan påbörja nästa behandling....suck stackars min lille pojk känns som det räcker nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar