Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

fredag 21 oktober 2011

Nya trombisar

Idag har Alex fått två påsar trombocyter då de var 20 idag. Liten temperaturökning nu när vi kom hem men man kan få feber av trombocyttransfusionen också så än packar vi inte väskan. Idag har vi hittat ett mysigt fik som vi absolut tänker fortsätta besöka när vi väntar provsvar. Ligger precis vid busstorget i Trollhättan namnet tappade jag på hemvägen...skyller på att jag inte sovit inatt hostar och hostar.... Börjar bli tröttsamt. Det är dessutom svårt att slappna av när Alex värden är så dåliga så då springer jag o kikar till honom också några gånger per natt. Alex har fortfarande inga neutrofila och crp har stigit till 17. En infektion kan alltså vara på väg men just nu ska vi njuta av varje minut hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar