Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

tisdag 25 oktober 2011

CT imorgon

Fortfarande kvar på rum 20, känns som rummet blir mindre och mindre för var dag. Till och med TV n känns mindre och mindre...Permis idag också så det tackar vi för, om en halvtimma blir det ilfart hem till Sollebrunn. Värdena bättre idag HB 107, LPK 1,6 TPK 168 CRP 80 (suck fortfarande högt). Någon hemgång imorgon blir det inte med det crp t utan nu verkar torsdag fredag som mer troligt. Man tror att man vänjer sig vid att bo på sjukhus och det gör man kanske till viss del, men efter 11 veckor har verkligen Alex tröttnat och jag med! Vi har liksom gjort allt som går att göra hundra gånger redan. Tips om vad man skulle kunna hitta på efterlyses!
Imorgon görs CT röntgen men svaret på den kommer inte förrens tidigast torsdag. Man både vill och vill inte veta. Blir beskedet positivt kommer man få ny kraft att kämpa är det negativt måste man hämta den kraften någonstans ifrån frågan är då bara varifrån? Alla krafter är uttömda, all oro och ångest äter upp en. Har ont i hela kroppen och sover ytterst lite, var ska man hitta kraften?
Underligt nog kan man nog det om det verkligen behövs.. Är så glad att Alexander har lyckats hålla sig så positiv hela vägen. Han är verkligen den starkaste jag mött. Vad som än händer i hans kropp tar han dagen med ett leende. Vilken styrka han har min lille Alle, vilken kämpe han är! Jag är så stolt över min söner. Christoffer kämpar också och har det tufft men även han kämpar med glimten i ögat, han är verkligen mitt lilla stjärnöga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar