Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

tisdag 15 november 2011

Onkologen NÄL och hem

Har just lämnat Onkologen och Alexanders värden är i bott men verkar ha stanna där nu. Neutrofila var idag 0,14 men trombisarna hade ökat från 22 till 28 så han behövde ingen transfusion idag. Elfte dagen hemma och vi är alla lite överaskade att vi ännu inte hamnat på NÄL. Peppar peppar..... Kan det nästintill omöjliga hända nu? Att han slipper infektion denna gång och att han får må bra och hinna ladda batterierna? Vi hoppas så för hans skull att det blir så. Samtidigt har vi ju varit med förr och vet att feber kan komma blixtsnabbt och allt ändrar sig. Jag vågar inte packa upp våra väskor men väljer att stuva in dem lite längre in i garderoben denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar