Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

måndag 21 november 2011

Frisk från cancer eller inte?

Så har vi nu tillbringat helgen på NÄL. Med Feber och crp 39 sattes det gamla vanliga Fortum in. Alex mår bra och vill bara hem. Igår fick vi permis och jag hann putsa fönster byta till julgardiner och fram med adventssakerna. Bäst att fixa då jag antar att det finns en risk att vi är på Östra över advent. Behandlingen som skulle startats på östra idag blir uppskjuten då Alex värden inte är så bra ännu. Alla andra block har han fixat på dagen så man kan kanske säga att han föll på målsnöret när det gäller det. Vill bara få sista behandlingen gjord. Nu börjar oron för utvärderingen komma. Har han blivit av med cancern eller inte? Dessa tankar kommer allt oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar