Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 24 november 2011

Mitt stjärnöga

Idag har jag äntligen fått en massa mammatid med min lille Christoffer! Idag hämtade jag mitt stjärnöga i skolan till fots! Ska kanske nämnas att vi har 4 km mellan skola och hem. Christoffers min var oslagbar! Vad händer? men seriöst...var är bilen? du skämtar va? sa  han när han insåg att vi faktiskt skulle gå hela vägen hem.
 Men när vi väl kom iväg blev det en underbar promenad med mycket prat och skratt. Visst muttrade han ibland om att nu får vi faktiskt vara framme men vi fick pratat om allt. Både det svåra och givetvis det absolut viktigaste ämnet för Christoffer just nu..julafton!
Finns det något härligare än ett barns förväntansfulla ögon?  När vi kom hem fikades det och sedan var det matteläxa, multiplikationstabellen...han var super duktig!
är så stolt över mitt stjärnöga! Han har klarat allt så bra, det här är en stark kille med ett stort hjärta och ögon som stjärnor, ja han är mitt stjärnöga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar