Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

onsdag 9 november 2011

Middagslur och x box

Fortfarande hemma och vi är otroligt lyckliga över det! Alexander har klarat sig lindrigt undan från blåsor denna gång trots att han fått "gula giftet". Han mår förvånansvärt bra och vi har varit hemma i fem dagar! Idag var vi på NÄL för prover och de såg bra ut. Hb 102 Vita 4 tpk 184 crp 4,3 och de neutrofila 3,4. Bätte värden än han brukar ha vid den här tiden. Troligtvis blir han låg till helgen och vi håller tummarna att ingen feber eller infektion dyker upp. Vi har haft en slappardag med alldeles för mycket fika och x box men så gott det varit. En middagslur har också hunnits med. En bra dag som gett lite ny energi. Vill passa på att tacka alla goa vänner för allt stöd det värmer verkligen i allt det jobbiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar