Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

fredag 4 november 2011

Fredagsmys!!

Fjärde blockbehandlingen avklarad. Nu är det bara en kvar! och ser allt bra ut så är behandlingen klar efter det. Skulle det inte var så körs plan B som jag inte riktigt vet vad det innebär. Men det vägrar jag tänka på just nu. Just nu gäller bara att tumören blivit mycket mindre och att allt ser bra ut. Vi har haft en härlig kväll med kalas och fredagsmys med hela familjen. Tänk vad man uppskattar livet och livet hemma nuförtiden. Nu tas varje minut tillvara på. Ingen tid spills på tjafs och småsaker. Att hemmet inte längre är städat till perfektion rör mig inte i ryggen. Nu är det tiden med barnen varje minut som räknas. Vad Spelar det för roll om trädgården är full av löv som egentligen borde bara på komposten vid det här laget? Huvudsaken är att vi får vara tillsammans som en familj umgås,spela spel, skratta och va rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar