Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

lördag 12 november 2011

Hemma och myser

Fortfarande hemma!!!! Så glada för det. Var på NÄl igår och tog prover och värdena är på väg ner. Neutrofila har sjunkit från 3 till 1,7 och trombocyterna är nu 102. Om det inte dyker upp någon feber i helgen ska vi på ny provtagning på måndag . Denna vecka har varit underbar. Vi har varit tillsammans hela familjen! Jag har hunnit komma igång med träningen och har sprungit 5 löprundor och så har det blivit gymmet 3 gånger. Idag blev det en långpromenad. Känns som att det är en förutsättning att ta hand om sig själv för att orka. Vi har inte varit hemma så här länge sedan i augusti! 8 dagar känns som ren lyx. Det bästa är att Alex slapp blåsorna efter AA 24 blocket. Och nu är det bara ett block kvar! Nu ska vi fortsätta ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar