Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

fredag 18 november 2011

Hemma igen

Efter ett par timmar på Onkologen med en massa slötittande på en annan del av Köping så försvann febern igen. Fortfarande knappt några neutrofila 0,02 idag och crp hade stigit till 23. Vi fick åka hem men fick lova och ta febern ofta och komma tillbaka om den blir över 38 igen. Så nu tempar vi för fullt! Tror inte Alex kommer vilja se en termometer efter detta eller höra talas om neutrofila. Det sistnämda fick han dessutom i läxa denna vecka gissa vem som kan allt om neutrofila trombocyter vita röda blodkroppar? Alex lär få À på det provet. Ibland för det onda något gott med sig i detta fall högsta betyg i biologi. Tänkte passa på att tacka dig Stina för alla dina värmande ord och allt hopp du gett mig och Alexander. Du är guld! Stor kram till dig Elsa och de dina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar