Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 5 april 2012

Fort Lauderdale USA

Var andra dag har precis borjat och vi har redan foralskat oss i Florida!Det ar valdigt varmt och fuktigt men det gar bra anda. Idag blir det poolen och en golfrunda pa Doraal i Miami. Igar var vi pa Sawgrass Mills ett enormt outlet dar man latt hade kunnat om man haft mojlighet och rad att kopa det mesta i varje butik. Ett fynd blev det iallafall ett par calvin klein shorts for 200 kr! Barnen stortrivs och maten ar underbar!
igar blev en liten drom jag haft verklighet nar jag antligen fick bestalla en Philly steak! Bland det godaste jag atit! Alexander mar bra och precis som onkologerna forutspadde sa ar han mycket battre i sin nastappa!
Tank vilken grej fran NAL i hostas till Florida i var! Resan har verkligen varit lang och nu ska vi njuta njuta njuta av semestern och av varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar