Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

lördag 31 mars 2012

Resfeber!!

Jösses vilken resfeber vi har, eller rättare sagt jag! Killarna är som vanligt och verkar inte alls stressade över att om två dagar är vi på väg till en annan världsdel i en plåtburk 11000 m över Atlanten. Jag själv är livrädd! 13 timmar tar resan!
Men när vi landar är vi i USA en dröm jag haft länge och det väger såklart upp sättet vi måste ta oss dit på!
Jag är iallafall laddad till tänderna med alla möjliga mediciner och alternativ i hopp om att jag då verkligen kommer att gå på planet.Nicklas kom på en super idé om jag nu skulle få för mig att fly från Landvetter är strategin att killarna går igenom gaten före mig, vilket betyder att jag faktiskt måste gå efter! Troligtvis är det enda lösningen för att jag faktiskt kommer att sätta mig på planet.
Så långt är strategin klar. Nästa strategi är att så långt som möjligt försöka glömma sillburken jag sitter i genom förbundna ögon och hög musik. Inser själv att det kommer bli jobbigt och framförallt osocialt mot mitt resesällskap men men vad ska man göra?
Jag hoppas och tror att resan går snabbt och utan alltför mycket hoppande.
Nej nu är det dags att åter packa, har packat så mycket och så länge att jag glömt vad jag lagt ner. 
Så nu är det dags igen att åter öppna resväskan och inse hur mycket jag faktiskt glömt att packa ner, jag måste helt enkelt ha glömt något då jag är 3 kg under maxgränsen...och det händer bara inte mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar