Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 1 mars 2012

Minst sagt en otursdag!

Dagen började med ett besök man absolut inte vill göra mer än en gång per år..med andra ord bilbesiktningen! Givetvis räckte det inte med ett besök i år utan kom ut med ett relativt välfyllt papper!
Bland annat så var bränslesystemet sönder men inte så trasigt som det var när jag körde därifrån. Resultatet av detta blev att bilen nu drar minst 3 liter milen så den är i det närmaste okörbar! Lite tur hade jag dock, lyckades hitta dyra delar till billigt pris på skroten så lagas ska den iallafall. Men än så länge får bilen snällt stanna på garageuppfarten. Dagen fortsätter med ett besök på NÄL för att skriva i papper inför Alexa borttagning av porten. Väl där glömmer jag givetvis det jag skulle hämta och fick snällt återvända till onkologen.
Så var det dags för god lunch och en snabbtitt på KICKS. överlycklig att jag hittade billigt nagellack men när jag stod i kassan insåg jag att detta kommer bli allt annat än billigt. Jag tappade givetvis min Iphone även kallad mitt liv så nu finns ingen bild bara skärmen ser bara ut som farmors gamla tapeter.

Äntligen lämnar vi Trollhättan och inser igen hur mycket bilen läcker bensin, resultatet blev att be en stilla bön och köra på ångorna hem!
Äntligen sitta i soffan men icke nu ska det ringas till försäkringskassan och gissa jag har plats 92 i kön!
Jag inser att det inte är min dag så jag beslutar mig för att inget mer gör idag, tror det är säkrast att lägga sig på soffan och gotta mig....för inget kan väl gå fel där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar