Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

måndag 16 april 2012

Sista dagen pa semestern

Har varit lite dalig pa att blogga fran USA men har ju ett underbart skal till det. Vi har verkligen haft en underbar semester hela familjen och faktum ar att det ibland gatt nastan en hel dag innan jag tankt pa Alex s cancer  eller som vi tror och hoppas fd cancer. Men ju narmare man kommer hemresan desto mer dras man in i rontgen undersokningar, ultraljud pa hjartat och allt annat som vantar oss nar vi kommer hem. Har har man liksom fatt distans till allt elande och hor och hapna vi har alla borjat sova pa natterna!!
man kan ju bara hoppas att det haller i sig aven nar vi kommer hem.
Alexander ser friskare ut an nagonsin och fortsatter att ga upp i vikt. han har fatt haret tillbaka och ar brun som en pepparkaka! Om man jamfor korten fran i hostas med alla dessa harda blockbehandlingar kan man inte tro att det ar samma pojk! kanns sa skont!
Nu borjar oron infor nasta rontgen som ar i maj komma smygande...suck kommer denna oro nagonsin atminstone bli mindre?
Vi tror o hoppas! Imorgon atervander vi till Sverige igen sa nasta gang jag bloggar kommer det ater finnas prickar over alla o n och a n !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar