Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

söndag 5 februari 2012

Mardrömmar

Idag är det en sådan morgon när man undrar om man någonsin kommer att få sova en hel natt igen. Mardrömmarna avlöser varandra och jag undrar om de någonsin kommer att försvinna? Vi har varit på Östra och träffat läkaren där och hon tyckte allt såg bra ut. Nästa röntgen är på tisdag och då hoppas vi få reda på om den lille klumpen växt eller inte. Har den inte det så släpper de det och Alexander behöver bara röntgas var tredje månad. Om den ändrat sig sätts nya mediciner in. Där är vi idag vet inte så mycket mer än så och det känns ju som att det verkligen är på rätt väg...men orolig är man såklart ändå.
Trodde jag skulle kunna börja slappna av efter besöket på Östra men inte då... det känns fortfarande väldigt jobbigt. Alexander däremot börjar så smått gå tillbaks till vardagen och njuter av att få vara i skolan igen. Starka killen han har på något sätt börjat lägga "cancerskiten" bakom sig, så långt har inte mamma kommit ännu...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar