Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

söndag 12 februari 2012

Restrubbel

En underbar sportlovsdag och jag har njutit av en härlig skogspromenad i solen. Tyvärr lyckades jag inte muta barnen ordentligt bra för att de skulle följa med.
Har iallafall planerat lite uteaktiviteter och korvgrillning nu i veckan hoppas bara jag slipper sitta med engångsgrillen  själv med enbart hunden som sällskap mitt ute i skogen...
Hela dagen igår gick åt att jaga flygbiljetter och jag har lärt mig att den sämsta absolut värsta flygsajten måste vara Mytrip! Beställde säkert 10 gånger igår men så var det fullt på flyget klickade vidare på sajtens rekommenderade ersättningsflyg och vad händer...givetvis måste man fylla i alla uppgifter på alla igen och sedan blir skärmen svart. Har nu gett upp och funderar över att åka till Gran Canaria istället....nej inte allvarligt såklart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar