Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

söndag 11 december 2011

Sömlös natt

Tillbaka på NÄL och rum 20. Alexander har återigen ont i halsen och har fått blåsor på läppar och mun! Ingen feber ännu men värdena är på väg mot botten och crp har stigit till 33 från 25 igår. En infektion tycks vara på gång. Hoppas så att den inte blir för långvarig denna gång! Men som jag peppar Alex med det är ju förhoppningsvis sista gången! Peppar peppar! De neutrofila sjönk snabbt denna gång från ca 1 i fredags till 0,6 igår idag fick vi inger svar på dessa. Inatt har vi inte sovit mycket så idag är vi mer sovande än vakna. Inte ens två koppar starkt kaffe har fått mig att vakna till. Dags för en till tror jag bestämt!

1 kommentar:

  1. Jag är så himla dålig på att skriva på
    Min iphone ... Vill bara säga hej, hoppas att du mår lite bättre nu, tänker på
    Er ! Snart är ni hemma igen! Vi kommer till näl
    Imorgon kring halv elva, dags för onkiovin-dropp och uppstart fem dagars kortisonkur, men det känns ok ... Det måste vara ok förbi har
    Ju inget val! Vi är på näl ett par timmar imorgon,
    Hoppas att vi ses då!
    Vi har förresten bokat en vecka i fjällen, IDRE, vi åker
    Dagen innan nyår, det känns så viktigt att våga leva
    Som vanligt ...

    Kram från stina som inte diggar-iphone

    SvaraRadera