Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 15 december 2011

Luktar jul hemma!

Fortfarande på NÄL, nu är vi inne på sjätte dagen och idag har det vänt! Alex hals är bättre men har har fortfarande ont i sin mun. Nu kan han få i sig flytande så de funderar på att ta ut droppet och sänka morfinpumpen! Säkra tecken på att det snart blir hemgång för Alex!
Idag är det en jobbig  väntan för idag får vi något besked på den röntgen som Alex gjorde i måndags. Vi ber, hoppas och tror att cancern är borta från Alex kropp. Tänk vilken julklapp det skulle vara!!
Idag hoppas vi på permis och om det blir så är tanken att hämta granen och få om möjligt ännu juligare hemma. Detta är något som Christoffer ser fram emot. Det enda Alex pratar om är julmaten som han vill kunna äta utan problem. Som det ser ut så blir det nog så!

1 kommentar:

  1. Iphone-stina här igen. Gott att läsa att du mår
    Bättre, Alexander! skickar många styrkekramar och
    Önskar er en fin dag. Elsa har just somnat i min
    Famn, hemsjukvården har varit här och tagit dagens
    Prover och vi får svaren från sköterskorna på näl
    Ikväll. Hon mår bra och är stark, så jag kan inte tro annat
    Än att värdena är bra. Kram från Stina och elsa

    SvaraRadera