Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

lördag 3 december 2011

Min fighter

Igår avslutade Alex sin sista (vad vi vet) behandling. Detta firades med tårta, ballonger och en massa mysigt!
Jag köpte ett hjärta till Alex som en påminnelse av hur stark han är och vilket stort hjärta han har. Tanken är att Alex genom livet ska kunna titta på hjärtat när det är tufft och inse hur stark han är och att det inte finns någonting som han inte klarar av!
Min lille pojk som han har kämpat!
idag har han lite ont i halsen troligtvis börjar biverkningarna redan av all cytostatika. Har fortfarande hopp om att han i allafall inte ska behöva ligga länge på sjukhus denna gång. Önskar så att han slapp allt det onda denna gång.
Men som jag sa till honom blir det blåsor så är det ju förhoppningsvis sista gången i allafall.
Nu ska vi ta till vara på varje minut som vi får vara hemma och mysa och vara tillsammans hela familjen, i slutändan är det det enda som betyder något.

1 kommentar: