Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 8 december 2011

Blåsor och julönskningar

Fortfarande hemma efter bb blocket. Alexander har haft fruktansvärt ont i munnen och halsen i några dagar. För några timmar sedan hade han så ont att han ville åka in till NÄL men så blev det bättre o nu har både festis och risifrutti åkt ner. Det är så jobbigt att se han ha så ont och vi befarar att det värsta inte kommit ännu eftersom hans värden inte är i botten. Igår hade han vita över fem och de neutrofila över 4! Så höga värden har han inte haft sedan han blev sjuk. Imorgon är det nya prover så vi får se vad som hänt. Idag har tomtarna fått komma ner från vinden och hemmet är nu pyntat o klart inför julen. Bara granen och julmaten kvar. Julgodisen är kokad tunnbrödet bakat och alla julkakor ligger i sina burkar. Åh vad jag önskar att vi får fira jul hemma och att Alex då är fri från cancer. Det är det enda jag önskar mig! Vi hoppas och tror det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar