Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

måndag 7 maj 2012

CT röntgen närmar sig

Nu närmar sig tiden för CT röntgen med stormsteg, på onsdag är det dags och tidigast nästa vecka får vi svar hur den lille grejen ser ut. Vi tror och hoppas att allt ser bra ut! Idag ska vi också till NÄL fast nu är det psykologen som vi träffar regelbundet för att bearbeta allt som hänt.
Jag önskar verkligen att vi slapp se NÄL och onkologen något mer men tyvärr ska vi ju vara där vart tredje månad de närmaste fem åren. Tur att personalen är så fantastisk!
De senaste dagarna har jag kommit igång med min träning igen efter en månads latande hemma o i Florida. Trodde jag tappat mycket av uppehållet men hör o häpna jag tar samma vikter som när jag slutade! Yes!!!
Ingen är gladare än jag. Kondisen är en annan femma....Försöker få upp lite flås genom att springa en liten bit varje dag och det går väl sådär. Det känns att man lever ialla fall. Hunden är inte glad o åt de nya morognrutinerna, hon tycker löpningen är riktigt tråkig så hon gör sitt bästa för att hitta grässtrån som hon bara måste stanna och lukta på! Annars kör hon tricket att hon börjar hosta okontrollerat. Inget av det funkar så idag bet hon ihop och jag behövde bara släpa henne halva vägen! Vilken bedrift!
Annars har feber och förkylningar besökt oss i helgen mest är det lilleman men även Alex kände sig snuvig idag. Återstår och se om det bryter ut eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar