Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

tisdag 15 maj 2012

CT preliminärt svar!!!

Igår vaar en lycklig dag! CT röntgen som togs förra veckan visade ingenting! Allt såg jättebra ut!
Så nu andas vi ut! Det har gått fem månader sedan sista behandlingen och inget återfall i sikte!!!
Idag firar vi Alexander och livet!
Ikväll gör Christoffer debut i kyrkan han ska sjunga solo och är ganska så nervös! Men han är jätteduktig och efter att ha hört han öva hemma så inser jag också att han dolt att han har en fantastisk sångröst i alla (12) åren!
Ska bli underbart att höra!
Efter konserten går bilen ner till Småland och sommarhuset där vi ska slappa i några dagar! Slappa och slappa förresten det blir nog mycket golf grillning fotboll och många glada skratt!
Skickar en stor kram till Margareta som fyller år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar