Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

onsdag 4 januari 2012

Tröttare än tröttast

Nu är det drygt två veckor sedan Alex avslutade sin behandling och jag måste säga att under omständigheterna mår han väl. Ny CT röntgen väntar nästa vecka, vi är såklart lite oroliga för vad den ska visa. Vi hoppas och tror att de inte ser något misstänkt.
Trots att jag börjat komma in i någorlunda vanliga rutiner är det svårt att plocka upp tråden i tillvaron som fanns innan Alex blev sjuk. Jag är trött i kropp och själ och ingenting verkar kunna ta bort denna trötthet. Har provat det mesta. Sömnen är inte bra vaknar en massa gånger per natt och drömmer om allt som hänt. På dagen försöker jag bli trött men utan resultat. Har iallafall kommit igång med gymträningen och hoppas att den ska kunna hjälpa mig att komma in i vanliga gänger så småningom.
Vi var på NÄL och tog prover i måndags. HB 130, CRP 3, LPK 3,3 (något lågt), Neutrofila 1,9 och TPK 183.
Så långt ser det bra ut, endast de vita som är i underkant. Tydligen kommer inte Alexanders immunförsvar vara helt ok förrens om tidigast 6 månader!
Imorgon ska vi iväg på SPA och det ska bli underbart! Alexander har längtat efter detta så det ska bli skönt att göra ett av många försök att ladda batterierna!

1 kommentar:

  1. Hej vänner! Vi åkte just förbi Selma spa - och vinkade såklart till er! Hoppas
    Att ni har haft härliga dagar på spa! Vi är på väg hem från
    Idre, har haft en underbar vecka. Nu ska vi om på näl och
    Spola cvk och sedan blir det behandling på måndag. Ha det
    Så gott tills vi hörs igen, kram Stina, Elsa & Co.

    SvaraRadera