Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

måndag 26 september 2011

Tredje dagen hemma

Tredje dagen hemma! Alex mår ganska bra även om vi trots allt fick ta en tur till sjukan igår när han fått flera blodtrycksfall under dagen. Han hade verkligen lågt blodtryck 80/43! Men alla blodvärden såg bra ut hb 109, vita 5 och crp 2! Så lågt crp har han inte haft sedan han blev sjuk. Än så länge känns det hoppfullt att han faktiskt kan få stanna hemma en dag eller två till. Ska på återbesök imorgon för ny provtagning...få se vad som hänt med proverna då.vi försöker njuta timma för timma för vi vet ju att när som helst kan feber dyka upp och då är det bara att flytta in på sjukhuset igen, låt säga såhär väskorna står packade bilen är tankad så vi är redo om det nu skulle vara så. Jag hoppas och ber varje dag att Alex ska få slippa en lika långdragen och smärtsam infektion som han fick sist..vad mer kan man göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar