Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

torsdag 29 september 2011

Räddning kom med posten idag!

Det har varit en helt ok dag, Alexander har ont i halsen och munnen men tack o lov inte lika mycket som efter förra blockbehandlingen. Han har faktiskt ätit en del idag och nu har räddaren i nöden kommit med posten..nämligen näringsshots! som dessutom smakar gott. Yes!Förhoppningsvis blir han inte lika stressad att han måste äta hela tiden. Sex små shots ger hela dagsbehovet av kalorier och vitaminer.
Christoffer har haft en härlig dag, han har varit på klassutflykt och var helt slut när han kom hem. Idag kom också hans dator som han ska ha i skolan. Vi fick lite vardag idag, en känsla av att faktiskt vara utanför bubblan som vi levt i sedan augusti. Lite vardag, hemlagad mat, skola allt det gör att just idag känns livet lite lättare. Trots den fruktansvärda ovissheten och oron som vägrar släppa taget om mig så har jag på något sätt börjat få en järnvilja att ta oss igenom detta och att allt kommer att bli bra. Det är de enda tankarna som finns nu och de hjälper! Något annat finns inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar