Mina barn och jag

Mina barn och jag
Mina barn och jag

fredag 30 september 2011

Feber igen!

Så var det dags för febern igen. 38 grader inatt så då var det bara att åka in till sjukhuset och där är vi kvar. Alexander har dessutom mer ont nu. Fått Fortum (penicillin) då hans värden är på väg ner mot botten. De neutrofila var inatt 0,67. Som om det nu inte skulle vara nog så har lillkillen fått ont i halsen och kräkts inatt. Känns jättejobbigt att jag inte kan vara med båda två och pyssla om dem..vet dock att lillkillen är i goda händer hos Niklas. Vi har inte sovit mycket inatt så kaffebryggaren här på Onkologen har gått varm. Trots att man nu måste ha en hel del vana efter alla dessa dagar på sjukhus så är det omöjligt att få till kaffet. Antingen blir det så starkt att det är omöjligt att dricka eller också blir det diskvatten...verkar ju tyvärr som att vi får några dagar här så det är bara att öva vidare på kaffedoseringen

1 kommentar:

  1. Som vanligt väldigt väl skrivet. Håller tummarna

    Kram..........

    SvaraRadera